Var vill du bli guidad 2014?

Hej !

Jag har under det gångna året genomfört ett flertal guidningar främst mellan Finnerödja och Laxå. Det har varit mycket spännande och givande, och jag ser redan fram emot att få dela fler stunder med dig som medlem, och även andra deltagare.

Du har, som medlem i Naturskyddsföreningen i Askersund, nu möjligheten att inkomma med förslag till naturguidningar i 2014. Inför 2014 vill jag gärna ta med dig och andra, till fler naturområden och naturupplevelser, i både Askersunds och Laxå kommun. Vi kan även besöka andra delar av länet om så önskas.

Därför tar jag gärna emot ditt förslag och dina önskemål om områden, teman och aktiviteter.

Så tag nu chansen, det här är det bästa erbjudandet du fått på mycket länge!

Det är inget att vänta på, önska på !!

Skicka din önskning som meddelande till mig på facebook eller på mail davidtverling@hotmail.com, eller vidarebefordra via Anita Karlsson.

Jag vill ha den senast 11 november.

Med vänliga hälsningar

David Tverling