Torsdag den 25 juni kl 18 är alla välkomna till vår matskog för att vara med och vattna våra plantor. Ingen anmälan krävs – det är bara att dyka upp. Vi kommer att dra ut vattenslangar från en tank och sedan vattna varje planta. Vi har också vattenkannor. Kom gärna och hjälp till att skapa biologisk mångfald.
Här kan du läsa mer om matskogen: https://askersund.naturskyddsforeningen.se/matskog…/
Kommentera